بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | مشاوره و معاینه ایمپلنت

مشاوره و معاینه ایمپلنت

مشاوره و معاینه ایمپلنت

جدول زمانی درمان ایمپلنت دندان

مسیر کاشت ایمپلنت و ترمیم دندان می تواند یک تعهد زمانی باشد. بسته به هر مورد، اینکه آیا استخوان کافی وجود دارد یا اگر دندان نیاز به کشیدن دارد، ممکن است از پنج ماه تا یک سال یا بیشتر طول بکشد تا این فرآیند تکمیل شود. متأسفانه، این دوره های زمانی بر اساس زمان لازم برای بهبودی بدن تعیین می شود. ما درک می کنیم که این روند می تواند گیج کننده باشد. به همین دلیل است که ما مراحل مربوط به فرآیند ایمپلنت را در زیر خلاصه کرده ایم. به خاطر داشته باشید که جدول زمانی درمان خاص شما ممکن است بر اساس آناتومی، سلامت کلی و اهداف درمانی متفاوت باشد. در صورت انجام فرآیند ایمپلنت، ما شما را در هر مرحله مطلع خواهیم کرد!

 

مشاوره و معاینه ایمپلنت :

معاینه جامع و بررسی تاریخچه سلامت. مشاوره در مورد اتواع پایه های ایمپلنت سوئیسی و .. ، ثبت درخواست آزمایشات ، گرافی های دندانی، سی تی اسکن های لازم برای شما ، لیست اقدامات مورد نیاز قبل از جراحی کاشت پایه ایمپلنت در این مرحله انجام می گیرد.

 

قرار قبل از جراحی ایمپلنت:

ممکن است از فک و دندان ها برداشت شود. توصیه می‌کنیم در چند روز اول پس از جراحی از یک رژیم غذایی نرم پیروی کنید تا استرس زیادی روی ایمپلنت‌های جدیدتان وارد نکنید، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از جراحی برای خرید غذاهای نرم مانند پوره سیب‌زمینی، پنیر مک و سوپ بروید. ، پنیر دلمه، ماست و غیره

 

در برخی موارد، کشیدن دندان نشان داده شده است. اگر استخوان سالم باشد، ایمپلنت ممکن است در همان روز استخراج گذاشته شود. با این حال، اگر از دست دادن استخوان شدید یا وجود یک عفونت بزرگ وجود داشته باشد، ممکن است امکان قرار دادن ایمپلنت در همان ویزیت با کشیدن وجود نداشته باشد. در چنین مواردی، ممکن است نیاز به پیوند استخوان در ناحیه مورد نظر باشد (به «حفظ سوکت» در منوی بالا مراجعه کنید.) پیوندهای استخوانی معمولاً باید 4 ماه قبل از کاشت ایمپلنت بهبود یابند.

 

در موارد دیگر، ممکن است نیاز به پیوند استخوان در محل دندان از دست رفته باشد (به خصوص اگر دندان برای مدتی از دست رفته باشد). روش‌های پیوند استخوان، مانند لیفت سینوس و تقویت برآمدگی، در مواقعی باید قبل از کاشت ایمپلنت انجام شود تا یک پایه استخوانی محکم برای ایمپلنت وجود داشته باشد. مجدداً، پیوند استخوان معمولاً قبل از کاشت ایمپلنت به 4 ماه بهبود نیاز دارد.

 

قرار جراحی ایمپلنت:

فیکسچر ایمپلنت در این مرحله با جراحی در استخوان قرار می گیرد. در صورت لزوم، پیوند استخوان و غشاء برای تقویت هر ناحیه از استخوان ناقص و به حداکثر رساندن موفقیت ایمپلنت اضافه می‌شود. بسته به عوامل بسیاری، دکتر حسین برجیان ممکن است تصمیم بگیرد که ایمپلنت(ها) را زیر لثه فرو کند و اجازه دهد تا بهبود یابد یا ممکن است آن را غوطه ور نکند و بلافاصله کلاهک درمانی را قرار دهد. زمان معمول برای ادغام استخوان ایمپلنت دندان 4-6 ماه است که بستگی به کیفیت استخوان دارد.

 

برنامه پیگیری های آتی

قرارهای بعدی: دکتر حسین برجیان بهبودی را در 1 هفته، 2 هفته، 1 ماه و 4 تا 6 ماه پس از جراحی تحت نظر خواهد داشت (زمان ممکن است در هر مورد متفاوت باشد).

 

 

قرار ملاقات UNCOVERY:

اگر ایمپلنت در زیر بافت لثه “دفن” شده باشد و پس از دوره بهبودی 4-6 ماهه، ایمپلنت را می‌توان باز کرد و یک “درپوش شفابخش” قرار داد. کلاهک شفا بخشی کوچک و گرد است که به ایمپلنت متصل می شود. این جزء بافت لثه را شکل می دهد و به این ترتیب برای مرحله نهایی آماده می شود. قبل از مراجعه به دندانپزشک عمومی خود برای برداشت نهایی، باید 2 هفته پس از قرار ملاقات و قرار دادن کلاه درمانی صبر کنید.

 

در این مرحله بقیه این مراحل توسط دندانپزشک شما در مطب خود انجام می شود!!

قرار ملاقات برای برداشت: پس از اینکه ایمپلنت ها در استخوان شما در فک ادغام شدند و بافت لثه اطراف کلاهک شفابخش به اندازه کافی بهبود یافت، تصویری از فک بالا و پایین توسط دندانپزشک عمومی شما گرفته می شود. دندانپزشک عمومی شما همچنین رنگ دندان را با شما انتخاب می کند و همچنین بایت شما را ثبت می کند. این مواد توسط آزمایشگاه برای ساخت دندان نهایی استفاده می شود.

 

 نوبت قرار دادن اباتمنت و تاج:

پس از یک دوره 10-14 روز کاری، آزمایشگاه اباتمنت و تاج نهایی شما را تکمیل کرده و برای دندانپزشک عمومی شما ارسال می کند. هنگامی که دندانپزشک خود را می بینید، اباتمنت (قسمتی که روی قسمتی از ایمپلنت که از خط لثه بیرون زده قرار می گیرد) قرار می گیرد و به دنبال آن سیمان گذاری و تاج نهایی تنظیم می شود. تمام آن انتظار نتیجه داده است و اکنون شما یک لبخند فوق العاده جدید دارید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید
کلینیک24
کلینیک24
مقالات: 93

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید? چت در واتساپ