بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی نوبل بیوکر | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان

ایمپلنت دندان سوئیسی نوبل بیوکر

بررسی ایمپلنت دندان سوئیسی نوبل بیوکر

در این مقاله سایت دکتر حسین برجیان ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان، ایمپلنت دندان سوئیسی نوبل بیوکر را مورد بررسی قرار می دهیم. با وجود اینکه دفتر اصلی کمپانی نوبل بیوکر در زوریخ سوئیس قرار دارد. اما در سه کشور آمریکا، ژاپن و سوئد نیز کارخانه سازنده ایمپلنت وجود دارد. این شرکت توانسته است محصولات خود را به بیش از 80 کشور در جهان صادر کند. یکی از مزایای ایمپلنت نوبل بیوکر نسبت به دیگر برندها، استفاده از پایه ایمپلنت برای قرار گرفتن دو یا سه تاج دندان است.

ایمپلنت دندان nobel biocare برای کاشت دندان بدون فیکسچرهای تیتانیومی مورد استفاده قرار می گیرد. نوبل بیوکر را با نام نوبل بایوکر در بازار تجهیزات دندانپزشکی عرضه می کنند. پیشرفت این کمپاننی به حدی بوده است که 7 درصد بازار ایمپلنت کشور کانادا را به دست گرفته است. در سال 1368 اولین ایمپلنت های این شرکت وارد ایران شد.

آشنایی با مشخصات اصلی ایمپلنت نوبل بیوکر

اگر بخواهیم از نظر تخصصی خصوصیات و مشخصات ایمپلنت بیوکر را تعریف کنیم، باید گفت که سطح فیکسچر Ti-Unite دارای ارتفاع 7 الی 5/52 میلی متر است. این فیکسچرها به صورت taperd/straight با قطر 3 الی 6 میلی متر است. ارتباط این قطعات به صورت internal conical، External Hex و internal tri-channel است.

میزان هزینه ایمپلنت دندان نوبل بیوکر

نرخ و هزینه ایمپلنت دندان از جمله سوالاتی است که به هنگام مراجعه به مرکز ایمپلنت پرسیده می شود. قیمت خدمات زیبایی دندان و درمانی را بیشتر خدمات بیمه پشتیبانی نمی کنند. از این رو هزینه ایمپلنت دندان از دغدغه های مردم است. در این میان برند ایمپلنت دندان، جنس پروتز، دست مزد متخصص، تجهیزات به کار رفته و مکان و موقعیت مرکز درمانی تنها بخشی از فاکتورهای تعیین هزینه است. دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ایمپلنت دندان می باشد.

در نظر داشته باشید که هزینه و قیمت ایمپلنت دندان برای دو نفر یک قیمت یکسان ندارد. بنابراین تعداد انتصاب ها، روش ها و قیمت کاشت ایمپلنت دندان برای هر فرد یک قیمت مختص به خود دارد. نوبل بیوکر نسبت به دیگر برندها بسیار مقرون به صرفه است. با وجود کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. عوامل متاثر در قیمت گذاری این برند:

  • تعداد پایه ایمپلنت به جای دندان از دست رفته
  • موادی که در این ایمپلنت استفاده می شود.
  • هزینه های مربوط به محل کاشت ایمپلنت
  • قیمت و هزینه فیکسچر ایمپلنت دندان
  • هزینه هیلینگ و ایمپرشن کوپینگ
  • جنس و نوع اباتمنت مصرفی در ایمپلنت

توصیه های مهم قبل از ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت اصفهان

مراحل کاشت ایمپلنت دندان نوبل بیوکر

مراحل کاشت و جایگذاری ایمپلنت دندان در ابتدا با معاینات اولیه و بررسی دندان ها شروع می شود. برای این کار نیاز است که فرد عکس OPG را در دست داشته باشد. برای کاشت دندان واجب است که تقریبا تمامی شرایط فراهم باشد. اما برخی اشخاص با کمبود تراکم استخوان مواجه هستند. بنابراین نیاز است که پیوند استخوان انجام شود.

راههای زیادی برای کاشت ایمپلنت مانند تک مرحله ای، دو مرحله ای و فوری امکان پذیر است. در نظر داشته باشید که برای کاشت و ترمیم دوباره لثه، سه الی 6 ماه زمان نیاز است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان، ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان

ماندگاری و طول عمر برند نوبل بیوکر

از ایمپلنت دندان، به نوعی با نام کاشت دندان نیز یاد می کنند. در صورتی که شخص قبل و بعد ایمپلنت دندان برخی نکات را به خوبی رعایت کند، طول عمر ایمپلنت برابر یک دندان طبیعی خواهد شد. اما لازم است که پس از کاشت حتما به برخی نکات اصولی و بهداشتی دقت شود. زمانی که شخص در ابتدا مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان نوبل بیوکر را به خوبی رعایت کند، از هزینه های مازاد بعدی خود را رها کرده است.

میزان درد کاشت ایمپلنت دندان

برخلاف روند درمانی گذشته، این روزها دیگر کمتر کسی نگران درد ناشی از خدمات دندانپزشکی است. زیرا به هنگام انجام کامپوزیت دندان، لمینت دندان، عصب کشی دندان و دیگر خدمات زیبایی، متخصص از داروهای بیهوشی و یا بی حسی های موضعی استفاده می کند. استفاده از داروهای بیهوشی و موضعی می تواند درد فرد تا چند درصد کمتر کند. در شرایطی که ایمپلنت دندان انجام نداده اید، نگران نباشید. برای کاشت دندان و یا کاشت ایمپلنت دندان، از این داروها استفاده می شود. با رعایت کردن مراقبت های حین کاشت ایمپلنت دندان و بعد کاشت ایمپلنت دندان، این دندان علاوه بر ایجاد طول عمر زیاد، درد زیادی برای شخص نخواهد داشت.

توجه :

  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

بهترین دندانپزشک اصفهان در دکتر آف | بهترین ایمپلنت اصفهان در کلینیک 24


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

سن مناسب برای کاشت ایمپلنت دندان

موارد موثر در استحکام ایمپلنت دندان

عوامل نیاز به ترمیم ایمپلنت دندان

این مطلب را به اشتراک بگذارید
کلینیک24
کلینیک24
مقالات: 93

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید? چت در واتساپ