بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | عوامل نیاز به ترمیم ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت اصفهان

عوامل نیاز به ترمیم ایمپلنت دندان

بررسی عوامل نیاز به ترمیم ایمپلنت دندان

در این مقاله سایت دکتر حسین برجیان ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان، عوامل نیاز به ترمیم ایمپلنت دندان را مورد بررسی قرار می دهیم.

تفاوت ایمپلنت دندان با دیگر روش های کاشت دندان در این است که پس از کاشت کمترین نیاز به مراجعه مجدد به دندانپزشک دارید. اما اگر به هنگام انتخاب نوع ایمپلنت دندان دقت کافی نداشته باشید، احتمال شل شدن پایه ایمپلنت دندان و یا شکسته شدن تاج دندان وجود دارد. زمانی که پایه ها شل شوند، احتمال شکسته شدن ایمپلنت دندان هست. پس سعی کنید هر چه زودتر نسبت به سفت کردن و یا تعویض آن اقدام کنید.

آسیب دیدن روکش یکی دیگر از مشکلاتی است که احتمال دارد برای ایمپلنت دندان رخ داده و شما ترمیم ایمپلنت دندان را انجام دهید. برای این مورد، متخصص ایمپلنت پس از معاینات و بررسی های اولیه، تشخیص می دهد که آیا بدون روکش می توان مشکل را حل کرد یا نه.

چنانچه امکان این کار وجود داشته باشد، متخصص تنها شکستگی را ترمیم می کند. در غیر این صورت بایستی مدل جدید دندان که توسط آزمایشگاه ساخته می شود، جایگزین ایمپلنت شود.

علل شل شدن ایمپلنت دندان

همانگونه که اشاره شد، یکی از عواملی که باعث می شود شما هزینه ترمیم ایمپلنت دندان را پرداخت کنید، شل شدن ایمپلنت است. چند دلیل وجود دارد که شل شدن ایمپلنت دندان را به همراه دارد، مانند:

موارد موثر در استحکام ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت اصفهان

توانایی طبیعی بدن

در برخی بیماران توانایی طبیعی بدن برای ترمیم دچار مشکل می شود. همین امر سبب خواهد شد که جوش خوردن استخوانی به خوبی انجام نشود. از سوی دیگر ممکن است که قرار دادن ایمپلنت دندان در ناحیه با مقدار ناکافی بافت سالم استخوان، در دراز مدت ترمیم ایمپلنت دندان را در پی خواهد داشت.

ایجاد عفونت

عفونت دومین عاملی است که ترمیم را الزامی می کند. این معضل همانند بیماری های لثه است که در اطراف دندان و در اثر حمله باکتری ها به وجود می آید. زمانی که فرد بهداشت دهان و دندان را رعایت نکند و یا در طول سال یکبار به دندانپزشکی مراجعه نکند، احتمال بروز این بیماری رخ می دهد.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان، ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان

فشار بیش از حد به ایمپلنت

سومین عاملی که هزینه ایمپلنت دندان را به همراه دارد، فشار بیش از حد به ایمپلنت است. زمانی که فشار بیش از حد نرمال باشد، ایمپلنت دچار مشکل می شود. برخی افراد پس از کاشت ایمپلنت دندان، از دندان مصنوعی دوباره استفاده می کنند. این تداخل فشار مضاعفی را به ایمپلنت دندان وارد می کند.

میزان هزینه ترمیم ایمپلنت

هزینه ترمیم ایمپلنت قطعا به اندازه هزینه کاشت ایمپلنت دندان نیست. اما فراموش نکنید که برای ترمیم لازم است که دوباره جنس، برند و نوع خوب را انتخاب کنید. هزینه را پس از بررسی های اولیه و میزان خرابی ایمپلنت دندان اعلام می کنند. دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ایمپلنت دندان می باشد.

توجه :

  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

بهترین دندانپزشک اصفهان در دکتر آف | بهترین ایمپلنت اصفهان در کلینیک 24


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

تغذیه مناسب پس از کاشت ایمپلنت دندان

سن مناسب برای کاشت ایمپلنت دندان

موارد موثر در استحکام ایمپلنت دندان

این مطلب را به اشتراک بگذارید
کلینیک24
کلینیک24
مقالات: 93

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید? چت در واتساپ