بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | 7 نکته برای کاهش درد ایمپلنت دندان

7 نکته برای کاهش درد ایمپلنت دندان

چطور درد ایمپلنت دندان را کاهش دهیم ؟ | بهترین ایمپلنت اصفهان

درد ایمپلنت دندان | اگرچه درد ایمپلنت دندان یک اتفاق طبیعی است و مانند هر جراحی دیگری اجتناب ناپذیر است اما در هنگام جراحی تقریباً هیچ دردی نخواهید داشت و بعد از ایمپلنت نیز نباید بیشتر از 10 روز احساس ناراحتی و درد داشته باشید. اگر بعد از گذشت ده روز، چند هفته، چند ماه و حتی یک یا دوسال بعد از ایمپلنت احساس درد دارید حتماً با متخصص کاشت ایمپلنت دندان خود تماس بگیرید. البته تا قبل از مداخله دندانپزشک نیز می‌توانید از روش‌هایی مانند آّب نمک، یخ و داروهای مسکن برای کنترل درد استفاده کنید.

نکات زیادی برای کاهش و کنترل درد بعد از انجام ایمپلنت وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم ، همراه ما باشید :

بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | . روند درد ایمپلنت دندان چطور طی می شود ؟

دندانپزشک مناسب انتخاب کنید 😐 دکتر حسین برجیان متخصص ایمپلنت اصفهان

دندانپزشکی انتخاب کنید که دارای تخصص و تجربه لازم باشد و در هنگام نیاز و بروز مشکلاتی مانند درد و ناراحتی در دندان ایمپلنت شده توصیه‌ها و درمان‌های لازم را برای شما انجام دهد. همچنین انتخاب یک دندانپزشک مناسب می‌تواند باعث کاهش احتمال بروز مشکلات در آینده شود.

از دستور العمل های بعد از ایمپلنت پیروی کنید .

تمام توصیه‌های دندانپزشک خود را جدی بگیرید و به همه آن‌ها عمل کنید. پیروی کردن از این دستورات از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری می‌کند و همچنین باعث حفظ سلامت دهان و بدن خواهد شد.

استفاده از دارو

دندانپزشک شما ممکن است با تجویز مسکن به کاهش درد و ناراحتی‌های بعد از ایمپلنت کمک کند. اگر داروهای تجویز شده برای کاهش درد کافی نبود با دندانپزشک خود برای عوض کردن دارو یا افزایش دوز آن صحبت کنید.

استفاده از یخ

در روزهای اولیه – خصوصاً اولین روز بعد از ایمپلنت- می‌توانید از یخ برای بی حس کردن و کاهش درد استفاده کنید. یخ را روی صورت و ناحیه حساس نزدیک به محل ایمپلنت قرار دهید تا اثر گذار باشد. اگر از یخ‌های یخچال خانه خود استفاده می‌کنید حتماً آن را در یک پارچه قرار دهید تا به پوست آسیب نرسد.

آب نمک

آب نمک گرم می‌تواند به کاهش درد ایمپلنت دندان و جلوگیری از تکثیر باکتری‌هایی که باعث عفونت می‌شوند کمک کند.

بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | بایدها و نبایدهای رژیم غذایی پس از جراحی کاشت ایمپلنت دندان .

غذاهای سرد و نرم

از خوردن غذاهای جویدنی و خیلی داغ در دوران ریکاوری بعد از کاشت ایمپلنت خود داری کنید. غذاهای سرد و نرم مانند ماست، آب میوه‌ها و مواردی از این دست گزینه خوبی برای بعد از ایمپلنت هستند.

به سلامت دهان خود اهمیت دهید .

مسواک زدن روزانه بین 2 تا 3 بار توسط دندانپزشکان توصیه می‌شود. تمیز نگه داشتن دهان و دندان‌ها اهمیت زیادی در جلوگیری از بروز مشکلات بعد از ایمپلنت دارد. البته ممکن است برای چند روز به توصیه دندان پزشک اجازه مسواک زدن ناحیه ایمپلنت شده را نداشته باشید.

استراحت

سعی کنید حتماً به بدن و استخوان فک خود به اندازه کافی استراحت دهید. در دوران بعد از ایمپلنت از انجام فعالیت‌های سخت و بلند کردن اشیاء سنگین خود داری کنید. به بدن خود اجازه دهید که انرژی مورد نیاز برای ترمیم و درمان را تأمین کند.

صفحه اینستاگرام  : dr.hosseinborjian

ارتباط آنلاین واتساپ: 09335810446
شماره پذیرش تلفنی: 03191004545

آدرس : اصفهان، خیابان حکیم نظامی، چهارراه حکیم نظامی (تقاطع حکیم نظامی و نظرمیانی)، جنب تشک وان و لوازم خانگی دوو، مجتمع نجم، طبقه ۲
شنبه تا چهارشنبه ۱۶:۳۰-۲۰:۳۰

توجه: جهت مراجعه، حتما اخذ نوبت اینترنتی یا تلفنی نمایید. ابدا نوبت دهی و پذیرش حضوری ممکن نمی باشد.