بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | خطرات مرتبط با ایمپلنت چیست؟

خطرات مرتبط با ایمپلنت چیست؟

در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان ، خطرات مرتبط با ایمپلنت را مورد بررسی قرار می دهیم.

مانند هر جراحی، کاشت دندان نیز خطراتی مانند خونریزی، استخوان یا آسیب عصبی را به همراه دارد. به خصوص آسیب عصب در ناحیه فک پایین می تواند منجر به بی حسی لب ها، دندان ها و مخاط دهان شود.

آسیب به استخوان ها، به عنوان مثال، نفوذ به سینوس فک بالا، می تواند باعث گسترش التهاب، نه تنها در استخوان ها (استئومیلیت)، بلکه از طریق سینوس های فک بالا به مغز شود، جایی که می تواند منجر به مننژیت شود. برای جلوگیری از این امر، چنین جراحی هایی در دست جراحان مجرب دهان و دندان است.

خطرات مرتبط با ایمپلنت چیست؟ | بهترین ایمپلنت اصفهان
ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان، بهترین ایمپلنت اصفهان

معاینات منظم برای دوره بین مراحل جراحی و پس از کاشت ضروری است. جراح دهان وضعیت ایمپلنت و بهداشت عمومی دهان و دندان را بررسی می کند و همچنین به سؤالات مربوط به بهداشت ایمپلنت که برای حفظ دائمی ایمپلنت دندان ضروری است پاسخ می دهد. شایع ترین علت از بین رفتن ایمپلنت، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و التهاب ناشی از آن است.