بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان سوئیسی در اصفهان | توصیه های مهم قبل از ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت اصفهان

توصیه های مهم قبل از ایمپلنت دندان

بررسی توصیه های مهم قبل از ایمپلنت دندان

در این مقاله سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان، توصیه های مهم قبل از ایمپلنت دندان را مورد بررسی قرار می دهیم. از مهم ترین توصیه های قبل از ایمپلنت که باید حتما مد نظر داشته باشید و انها را رعایت نمایید، باید به موارد زیر اشاره داشت:

دقت در انتخاب دندانپزشک و مرکز درمانی

یکی از مهم ترین توصیه ها در این زمینه دقت در انتخاب دندانپزشک و مرکز درمانی است زیرا تجربه و مهارت پزشک تاثیر بسیار زیادی در نتیجه حاصل از ایمپلنت دارند و چنانچه دندانپزشک دقت کافی در این زمینه نداشته باشد. از طول عمر، دوام، ماندگاری و زیبایی ایمپلنت کاسته می گردد.

از طرف دیگر برخی از مراکز درمانی و دندانپزشکی ها امروزه به تجهیزات جدیدی برای ایمپلنت مجهز هستند. که به کمک آنها می توان طراحی و کیفیت روکش و پایه ایمپلنت را افزایش داد. این تجهیزات شرایطی را به وجود می اورند که به کمک اسکن و نرم افزار های سه بعدی قالب گیری از دندان ها به شکل بهتری انجام شود. و با این وجود نتیجه کلی ایمپلنت و زیبایی و طبیعی بودن به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و به کیفیت آن می افزاید. به همین دلیل مراکز درمانی و تجهیزات آنها نیز باید حتما با دقت زیاد انتخاب شوند. دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان به آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ایمپلنت می باشد.

استفاده از روکش ایمپلنت

مهمترین موضوع در توصیه های قبل از ایمپلنت روکش است به طوریکه روکش های ایمپلنت توسط کشور های مختلفی در جهان تولید می شوند که از نظر کیفیت و دوام با هم متفاوت هستند و برای ترمیم دندان بهتر است تا حد امکان از انواع با کیفیت ایمپلنت برای ترمیم دندان استفاده شود. روکش های با کیفیت از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و در زیبایی و جلوه طبیعی دندان ها تاثیر گذار تر هستند که استفاده از انها گزینه مناسب تری خواهد بود.

نکاتی برای کاشت ایمپلنت دندان پیش | بهترین ایمپلنت اصفهان

عدم مصرف سیگار، دخانیات و مشروبات الکلی

ایمپلنت روشی است که با مصرف سیگار، دخانیات و مشروبات الکلی رابطه تنگاتنگ و مستقیم دارد. در واقع مصرف دخانیات و مشروب باعث می شود که از طول عمر ایمپلنت کاسته شود و شرایط نامناسبی برای ترمیم دندان به وجود آید. به همین دلیل پزشکان معمولا استفاده از ایمپلنت را برای این افراد توصیه نمی کنند. از این جهت باید گفت که اگر از طرفداران سر سخت این روش هستید. با کنار گذاشتن این مواردد برای همیشه می توانید هم از ایمپلنت استفاده کنید و هم نتیجه رضایت بخشی دریافت نمایید.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان، بهترین ایمپلنت اصفهان

مطلع کردن دندانپزشک از بیماری های خاص

از دیگر توصیه های قبل از ایمپلنت این است که کسانی که می خواهند ترمیم دندان با این روش انجام دهند و به بیماری های خاص مانند: دیابت و یا ناراحتی قلبی مواجه هستند. باید حتما این بیماری ها را به پزشک اطلاع دهند تا در حین عملیات جراحی برای نصب پایه ایمپلنت در فک مشکلی ایجاد نشود.

زیرا قرار دادن پایه ایمپلنت در فک به شکل کم تهاجمی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. که با درد و خونریزی همراه است و کسانی که به بیماری های خاص مبتلا باشند. شرایط سخت تری را برای این جراحی خواهند داشت که باید حتما پزشک معالج در جریان این مشکلات قرار بگیرد.

رعایت بهداشت دهان و دندان

بسیاری از متقاضیان ایمپلنت بر این باور هستند که به ترمیم دندان های خود با روش ایمپلنت، دیگر نیازی به رعایت بهداشت و دهان ندارند و به راحتی می توانند از این روش استفاده کنند. اما در این رابطه باید خدمت شما عزیزان بگوییم که پس از ایمپلنت باید حتما به بهداشت دهان و دندان خود توجه داشته باشید و مرتبا دندان ها را مسواک کنید و از دهان شویه و نخ دندان استفاده نمایید.

در غیر این صورت احتمال ابتلا به عفونت دهان و دندان و یا مشکلات پیچیده دیگری برای شما وجود خواهد داشت. به همین دلیل یکی از توصیه های قبل از ایمپلنت، استفاده از این روش برای کسانی است. که می توانند بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنند و در واقع کسانی که قادر به انجام این کار نیستند نباید از روش ایمپلنت استفاده نمایید.

بهترین دندانپزشک اصفهان در دکتر آف | بهترین ایمپلنت اصفهان در کلینیک 24


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

مزیت کاشت ایمپلنت دندان توسط بهترین متخصص اصفهان

مقایسه اوردنچر با ایمپلنت دندان

این مطلب را به اشتراک بگذارید
کلینیک24
کلینیک24
مقالات: 93

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید? چت در واتساپ