آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلنت) با لیزر | بهترین ایمپلنت اصفهان

آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلنت) با لیزر

آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلنت) با لیزر

در این مطلب سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان، نمونه آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلنت) با لیزر را مشاهده خواهیم کرد.

شـرح بیمـار :

بیمار خانم مسنی با سابقه تحلیل شدید استخوان فک پایین و درمان قبلی جراحی کاشت ایمپلنت جهت ساخت پروتز اوردنچر، دچار رشد لثه و پوشانده شدن فیکسچر و کاور اسکرو ها توسط مخاط دهان گشته بود. به علت کهولت سن و بیماری های زمینه ای متعدد بیمار توانایی و پذیرش آنکاوری و برداشت لثه با تیغ و بخیه و خونریزی ، جهت دسترسی به فیکسچرها برای شروع درمان های پروتزی را نداشت و بدین منظور به مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم ارجاع داده شد.

آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلنت) با لیزر | بهترین ایمپلنت اصفهان

درمان بیمـار :

با استفاده از بی‌ حسی موضعی و بدون استفاده از تیغ و بخیه و خونریزی و با بکار بردن لیزر 980 نانومتر ، فازدوم جراحی ایمپلنت ها یعنی آنکاوری فیکسچر ها صورت پذیرفت و بیمار بدون هیچ گونه عوارض خاصی به متخصص پروتز ارجاع داده شد.

 قابل توجه

آن که در مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم ، در درمان کاشت تمامی ایمپلنت ها در فاز دوم جراحی آن ( فاز آنکاوری) از لیزر استفاده می شود. و بیمار هیچگونه برش و بخیه و خونریزی در این مرحله تجربه نخواهد کرد. که این امر از مزایای استفاده از لیزر در جراحی های ایمپلنت می باشد.

مشاهده نمونه های بیشتر در صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان، بهترین ایمپلنت اصفهان

بهترین دندانپزشک اصفهان در دکتر آف | بهترین ایمپلنت اصفهان در کلینیک 24


مشاهده نمونه های بیشتر :

درمان ایمپلنت های دندانی

نمونه پروسه ی استئو اینتگریشن

این مطلب را به اشتراک بگذارید
کلینیک24
کلینیک24
مقالات: 93

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید? چت در واتساپ